Rabu, 31 Januari 2018

Tonton Film Drama Korea Bulan Januari 2018

Drama Korea Bulan Januari 2018, Senarai, Drama Korea, Korean Drama, Pelakon, My Favorite, My Feeling, My Opinion, Review, Prison Playbook, Wise Prison Life, Im Not A Robot, Yoo Seung Ho, Chae Soo Bin, Park Hae Soo, Jung Kyung Ho, Krystal, Jung Hae In, Lee Kyu Hyung,
Drama Korea Bulan Januari 2018

Pada bulan Januari 2018 ini, aku berjaya menghabiskan 2 Drama Korea yang best dan menarik pada aku. Drama Korea tersebut adalah Im Not A Robot dan juga Prison Playbook / Wise Prison Life. Bagi aku kedua - dua drama Korea tersebut memang unik dan terbaik, nampaknya nanti aku kena rombak semula entry aku dulu yang berkaitan Best Korean Drama Of 2017 dan masukkan 2 drama ini dalam list hehehe.

1) Im Not A Robot
Drama Korea Bulan Januari 2018, Senarai, Drama Korea, Korean Drama, Pelakon, My Favorite, My Feeling, My Opinion, Review, Prison Playbook, Wise Prison Life, Im Not A Robot, Yoo Seung Ho, Chae Soo Bin, Park Hae Soo, Jung Kyung Ho, Krystal, Jung Hae In, Lee Kyu Hyung,

Pelakon utama Drama Im Not A Robot ini adalah Yoo Seung Ho dan Chae Soo Bin, sesuai dengan tajuk drama ini, mestilah drama ini berkaitan dengan robot kan. Bagaimana jika manusia menyamar menjadi robot, pasti menarik kan. Nantikan review drama ini, sekarang ini banyak betul Drama Korea yang belum aku buat review lagi hehehe.

2) Prison Playbook / Wise Prison Life
Drama Korea Bulan Januari 2018, Senarai, Drama Korea, Korean Drama, Pelakon, My Favorite, My Feeling, My Opinion, Review, Prison Playbook, Wise Prison Life, Im Not A Robot, Yoo Seung Ho, Chae Soo Bin, Park Hae Soo, Jung Kyung Ho, Krystal, Jung Hae In, Lee Kyu Hyung,
Apa yang boleh aku katakan pasal Drama Korea Prison Playbook ini adalah best giler okey. Walaupun ianya berkisarkan tentang kehidupan dalam penjara, tapi ianya sangat menarik, best, touching, kelakar, suspen dan juga sedih. Ada sesetengah scene yang buat aku tengok berulang kali, sebab best dan lawak betul. Pada yang tak tengok drama ini, memang harus tengok nanti. Antara Pelakon Drama Prison Playbook ini adalah Park Hae Soo, Jung Kyung Ho, Krystal, Jung Hae In, Lee Kyu Hyung, Jung Woong In, Choi Moo Sung, Kim Sung Cheol dan ramai lagi. Rindu pula aku dengan watak - watak dalam drama ini hehe. Nantikan review drama ini okey..
Miss Banu Signature, Blogger, Blog, Miss Banu, Tandatangan, Blog Miss Banu Story,

Tidak ada komentar:

Posting Komentar