Jumat, 08 September 2017

Tonton Film Sinopsis Telemovie Siapa Dia Sebenarnya (Cerekarama TV3)

Sinopsis, Telemovie, Telefilem, Cerekarama TV3, Telemovie Siapa Dia Sebenarnya, Pelakon, Pelakon Telemovie Siapa Dia Sebenarnya, Remy Ishak, Izara Aishah, Nina Iskandar, Elly Mazlein, Dato Seri Shahreza, Salimah Mahmud, Zulkifli Ismail,
Sinopsis Telemovie Siapa Dia Sebenarnya (Cerekarama TV3)

Assalammualaikum..
Telemovie Siapa Dia Sebenarnya akan disiarkan di Slot Cerekarama TV3 pada 9 September ini, kalau tengok dari poster telemovie ini memang nampak macam seram gitu kan hehe. Pelakon Telemovie Siapa Dia Sebenarnya terdiri daripada Remy Ishak, Izara Aishah, Nina Iskandar, Elly Mazlein, Dato Seri Shahreza, Salimah Mahmud, Zulkifli Ismail dan ramai lagi. Wah ada ramai pelakon best yang berlakon dalam telefilem ini, kalau tengok dari iklan cerita ini dekat TV pun memang nampak macam menarik gitu. Selain itu Telemovie Siapa Dia Sebenarnya ini diarahkan oleh Ebby Saiful dan diterbitkan oleh Mache Allstar United. Apa pun jom tengok sinopsis ringkas telemovie ini dibawah ye. Nanti aku akan update lagi sinopsis telemovie ini dengan lebih lengkap lagi, so stay tune ya.

Sinopsis Telemovie Siapa Dia Sebenarnya Cerekarama TV3

Adrianna telah berkenalan dengan Qalif. Hanya 4 bulan bercinta, Adrianna dan Qalif telah bernikah. Sedang dalam berbulan madu, Adrianna mula dapat merungkai satu persatu tentang siapa sebenarnya Qalif. Apa yang bakal berlaku seterusnya? dan siapakah sebenarnya Qalif ini?
Miss Banu Signature, Blogger, Blog, Miss Banu, Tandatangan, Blog Miss Banu Story,

Tidak ada komentar:

Posting Komentar